Tom 93, Zeszyt 4, 2022
Strona redakcyjna
Spis treści
Od redakcji
Artykuły
J. Rodzoś
Aktualne problemy edukacji geograficznej na różnych etapach kształcenia
ss:
D. Piróg
Przyszłość i perspektywy rozwoju edukacji geograficznej w świetle studiów literatury
ss:
E. Szkurłat, A. Hibszer, I. Piotrowska, T. Sadoń-Osowiecka
Kształcenie nauczycieli geografii w Polsce w latach 2000–2022. Przyczyny i skutki kryzysu, propozycje rozwiązań
ss.
T. Figlus, Ł. Musiaka, B. Włodarczyk, L. Wachecka-Kotkowska
Społeczna rola geografii jako nauki – wyniki badań empirycznych
ss.
E. Szkurłat, M. Adamczewska, B. Dzięcioł-Kurczoba
Postrzeganie edukacji geograficznej i jej społecznej roli w Polsce
ss.
A. Bokwa, B. Kicińska, Ł. Kurowski, L. Wieczorek
Zmiana klimatu jako wyzwanie edukacyjne
ss.
Tomasz Wites
Partycypacja uczniowska w kształtowaniu przestrzeni miejskiej na przykładzie szkolnych doświadczeń projektowych
ss.
Kronika
Kongres Edukacji Geograficznej – sprawozdanie – Elżbieta Szkurłat
ss.